All new members must read the forum rules before posting to the forum !!!

CLICK HERE to read FORUM RULES!

Go Back   Amateur Voyeur Forum > Forum news, your feedback, questions and requests > Announcements, news, feedback, questions, requests


Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 05-05-2020, 09:40 AM
Meesteres Carla Meesteres Carla is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2020
Posts: 1
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Nederlandstalige voyeur gezocht

Voor een sessie met een sub zoek ik een Nederlandse of Belgische echte voyeur.

Het betreft een sessie van een week waarin mijn 44 jarige Nederlandse slaaf gedwongen zal worden om jou te voorzien van beeldmateriaal van zijn eigen vrouw. Het beeldmateriaal dat beschikbaar zal komen varieert van gekleed, bloot, tot en met beelden uit het huwelijkse sexleven. Slaaf is mij inmiddels ruime tijd bekend en deze sessie is een weloverwogen en vooraf doorgesproken actie.

Met wie kom ik graag in contact: Een 100% voyeur (liefst wat dominant) die zeer opgewonden wordt van het voyeuristische aspect van deze sessie. Je schroomt niet om mijn slaaf het vuur aan de voeten te leggen en gaat in eerste plaats voor jouw eigen lust. Daarnaast heb je wel gevoel voor spel en grens. Gezien de leeftijd van de dame in kwestie zou jouw leeftijd perfect zijn tussen de 50 en ca 60 jaar.

Hou er wel rekening mee dat je zeker weet tijd en energie te hebben om mee te doen in dit verhaal, alvorens te reageren. Enkele geklede voorbeelden van dame zijn bij een serieuze interesse beschikbaar.

Meer info en reacties via mail.

Alvast bedankt voor je reactie!
Groetjes

Meesteres Carla.
Reply With Quote

Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump